Verkkokaupan asiakaspalvelu

Teemme työtämme suurella sydämellä ja intohimomme on olla sinulle avuksi. Ota siis meihin rohkeasti yhteyttä, olipa asiasi pieni tai suuri! Autamme sinut eteenpäin niin verkkokauppatilauksessasi kuin eteen ilmaantuneissa ongelmissa.


Lue verkkokauppamme Yleiset Sopimusedot tästä ja tutustu tarjoamiimme maksu- ja toimitustapoihin sekä palautus- ja reklamaatiokäytänteisiimme.


Kun mielessäsi on tuotteitamme tai verkkokauppatilaustasi koskeva kysymys, ota yhteys puhelimitse numeroon 050 439 3597 tai sähköpostitse dots@dots.fi.

Jos asiasi koskee verkkokaupan teknistä puolta, ja olet törmännyt ongelmiin tilausprosessissa tai verkkokaupan toimivuudessa, ota ystävällisesti yhteys tekniseen tukeemme tuki@dots.fi

Nopeuttaaksesi ongelman ratkaisua, kerro yhteydenotossasi ystävällisesti mistä ongelmasta on kyse ja missä verkkokaupan osassa tai ostoprosessin vaiheessa ongelma tarkalleen esiintyy. Ongelman ratkaisun kannalta oleellisia tietoja saattavat olla esimerkiksi valittu maksu- ja toimitustapa, käytetty selain, käytetty laite (esim. puhelin, tabletti, PC, Mac) tai tieto oletko kirjautunut sivuille käyttäjätunnuksilla vai teetkö tilausta vierailijana. Mitä tarkemmin tiedämme, sitä nopeammin löydämme oikean ratkaisun!


Lue myös alla mainitsemamme vinkit sekä huomiot, jotka voivat auttaa yleisimmissä ongelmatilanteissa!


♥︎  Useimmiten verkkokaupan tekniset ongelmat osuvat kohdalle tilausprosessissa, kun maksutapa on jo valittu, mutta ohjelma ei suostu päästämään maksuprosessissa eteenpäin. Ratkaisu voi piillä pienessä, tarkista siis tilausvaiheessa syöttämiesi nimi- ja yhteystietojen oikeinkirjoitus sekä tietojen oikea sijoitus tietokentissä. Ethän ole vahingossa kirjoittanut esim. postitoimipaikkaa ja -numeroa vääriin tietokenttiin?

♥︎  Verkkokauppamme maksuprosessista vastaavat yhteistyökumppanimme Checkout ja Klarna. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, etteivät kaikki maksuprosessien yhteydessä esiintyvät ongelmat ole esimerkiksi henkilösuojalaista johtuen selvitettävissämme. Otamme kuitenkin erittäin mielellämme vastaan tiedon jokaisesta verkkokaupan toiminnan yhteydessä esiintyneestä ongelmasta, jotta voimme yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa kehittää palveluamme tulevaisuudessa entistäkin paremmaksi. Verkkokaupan ongelmista voi aina ilmoittaa tekniseen tukeemme.